Oral-B Memnuniyet Garantisi Kampanyası Şartnamesi

Kampanya, Oral-B Vitality ve Vitality+ ürünleri dışında kalan tüm Oral-B şarjlı diş fırçalarında geçerli olacak ve tüketiciye belirtilen koşulları gerçekleştirmesi durumunda 30 gün içinde başvurduğu takdirde para iadesi yapılacaktır.

Tüketiciler, üründen memnun kalmadığı durumda; ürünün kendisini ve fatura ya da fişini saklayarak, Alaaddin Reklam Ajansı’na mesai günlerinde ve 09.00-17.00 saatleri arasında 0212 285 21 90 numaralı telefondan ulaşarak iade için başvurabilir ve gerekli belgeleri aşağıda belirtilen adrese ulaştırarak, belirtilen koşulları sağlaması halinde ürün ücreti kadar tutarı iade alabilirler.

Her kişinin, P&G’ye ait aktif olan memnuniyet kampanyalarından en fazla bir tanesine katılabilme ve sadece bir ürün iade etme hakkı vardır.

İade kampanyası 1 Temmuz 2023 – 30 Haziran 2024 tarihleri tarihleri arasında geçerli olup, ürünün satın alındığı tarihten itibaren 30 gün içinde iade talep edilebilir. Bu tarihten sonra gerçekleşen iade talepleri değerlendirilmeyecektir.

Satın alma günü ibraz edilen ürün fişinin/faturasının düzenlenme tarihi olarak kabul edilecektir.

Kampanya sadece belirtilen tarihlerde fiş/faturalı olarak satın alınan Oral-B ürünlerinde geçerlidir.

Kampanya katılımı için posta ve kargo son ulaşım tarihi 31 Temmuz 2024’dür. Bu tarihten sonra ulaşan ürünler kampanya dahilinde olmayacaktır.

Para iade işleminin gerçekleştirilmesi için, aşağıda belirtilmiş olan koşulların, belgelerin ve ürünün eksiksiz olması gerekir.

Koşullar;

İade edilen ürünlerin bozuk, kırık veya eksik olmaması gerekmektedir. Ürünün belirtilen şartların dışında tam, eksiksiz olmaması durumunda P&G iade işlemini yapmama hakkını saklı tutar ve bunu ürünü gönderen tüketiciye bildirir.

Kampanyadan faydalanabilmek için iade edilmek istenen “Oral-B” ürünün paketi içinden en fazla 1 adet başlığın kullanılmış olması gerekmektedir.

Tüketiciler iade yapmak istediklerini ürün ve belgelerini Alaaddin Reklam Ajansı, Ahi Evran Caddesi, 42 Maslak Ofis 1 Kat:2 Maslak / İstanbul adresine POSTA ya da KARGO yoluyla gönderici ödemeli şekilde göndereceklerdir. Gönderilen ürünün iade koşullarına uymaması halinde ürün tüketiciye alıcı ödemeli olarak iade edilecektir.

Para iadesi için gereken belgeler;

Fatura veya fişin aslı
Ürünün kendisi
Nüfus cüzdanı fotokopisi
İsme EFT/havale yapılacak kişinin adı-soyadı (nüfus cüzdan fotokopisigönderilen kişi ile aynı olmalı) ve banka IBAN bilgisi
Adres
Telefonu veya cep telefonu,
En az 20 kelimelik iade edilme sebebini belirten kısa bilgi.

Para iadesi yapılabilmesi için tüketicinin belgelerini yollarken mutlaka havale/eft yapılacak isme ait IBAN bilgisi gerekmektedir.

Kampanyaya dahil olmak isteyen tüketiciler, P&G tarafından talep edilecek belgeleri göndermek zorundadır. Bu belgelerinin herhangi birinin eksikliği halinde P&G para iadesi yapmama hakkını saklı tutar.

Postadan ya da kargodan kaynaklanan gecikmelerden P&G sorumlu tutulamaz ve bu sebepten kaynaklanan gecikmeler kampanya dışında tutulur.

Para iadesi yapılan ürünler tüketicilere iade edilmeyecektir.

P&G istediği takdirde bu kampanyayı uzatma ya da durdurma ve kampanya şartlarını değiştirme ve kampanyayı tek taraflı olarak sonlandırma hakkını saklı tutar.

Tüketiciler sadece kampanyayla ilgili olası soruları için mesai saatleri içinde Alaaddin Reklam Ajansı’na 0212 285 21 90 numaradan ulaşabilir ve kampanya ile ilgili bilgi alabilirler.

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.